Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Linda - 28 juli 2008 07:06





MÖÖÖÖÖRNING ALLA!!!!











Vädret håller i sig...GÖTT!!! Det blir ett träningspass på klubben idag....tidigt som vanligt.Jag skall oxå till apoteket,men det tar jag i eftermiddag.Mamma skall till vårdcentralen...hon har en orolig mage.Nästa vecka börjar friaträningen på klubben...gud vad tiden går fort.Det skall bli kul att träffa fölket igen.Det gäller att njuta av lugnet,för augusti är sista månaden innan alla kurser sätter igång och då är det fullt ös igen....fast roligt är det!Nu kommer jag gå kurs på söndag oxå...rally-lydnad forsättning...det blir kul! Förutom det så går vi lkl 3 på tisdag och tävlingträning i stallet ++++ att jag är kaffetant på torsdag förmiddag, vilket är gööööör kul.Jag köper oxå in lite gött till cafet.Ibland går jag ner de andra dagarna oxå för kolla....man vill ju se vad det är för fölk *S*.


Till middag...IIIIINGEN AAAANING!

**********************************************

Kl 10,40

Träningen på klubben gick bra.Nilla dök sedan Lillemor och sist Gittan.Jag & gittan var de sista som gick.Idag blir det räklandgång till middag...orkar inte stå vid spisen i denna värmen och känner inte för att äta för varmt heller.Nu skall jag äta och softa.Ha det!





Ha en bra dag,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards