Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Linda - 24 juli 2008 06:47


GOD MORGON ALLA!!!!


"SOMMAR SOMMAR SOMMAR!"...Guuud sååå skönt med soooool & värme! Jag njuter i fulla drag.Hoppas vi får ha det läääääänge.Igår kväll tränade jag ihop med gittan på klubben + att vi satt och små pratade i solen lite.....skönt!

Idag blir det en häääärlig promenix i naturen med fika.Måste njuta av vädret *L*.Jag kan tänka mig att badstränderna kommer att vara fullbelagda de här kommande dagarna *L*.Gäller att passa på och njuta!

*********************************************

KL 10,30

Hejsvejs! Nu har vi kommit tillbaka efter en underbar morgon/förmiddagspromenix till svankällan.Där är sååå ljuvligt att bara sitta och bara VARA.....lyssna på TYSTNADEN och fåglarna.Carmen badade ....ja säkert 10 gånger..det är ett jäkla badande på henne *L*.Väl hemma så duschade jag av henne naturligtvis och gav henne mat.Jag hade planerat soppa till middag...fick ändra på dom planerna...lite väl varmt för det idag,så jag gick och köpte paj istället....gött och lagom lätt i värme.Nu skall jag käka.Ha det!


Ha en solig och härlig dag,kram!


 


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards