Alla inlägg under oktober 2007

Av Linda - 31 oktober 2007 06:31





HEJ ALLA!!!

Idag var det en kall morgon...-3..burrr!!! Här svänger det och det gäller att hänga med..vilket man inte gör alltid! Idag skall jag till läkaren jag tar 12,10-bussen...det känns seegt att dra iväg efs jag känner mig inte riktig kurant....men ett måste! Mamma börjar repa sig,fast hostan är enveten..igår var hon ute första gången,vilket bra för lungorna.Hon skall gå ut en stund i dag oxå. Hon är väldigt trött, vilket man blir vid sådana kraftiga förkylningar...men hon är på bättringsvägen iaf.

Igår kväll var vi på kurs och denna gången gick det bra! Jag gick hem lite tidigare efts jag kände mig lite trött.


Ha en bra dag,kram!

Av Linda - 30 oktober 2007 06:35




 HEJ ALLA!


Igår var jag på klubben och fixade fikat + att jag skulle hjälpa till vilket inte behövdes....för det var helbana och de skötte sig själva. Idag mår jag skit...skit oxå! Förutom att jag har ont i kroppen känner jag en misstänkt skav i hals....faaaan oxå...men men var göra??? Jag har gurglat mig med saltvatten vilket brukar hjälpa.Det värsta är nog tröttheten tycker jag. I morgon skall jag till min läkare kl 13,25...jäkla dum tid..men men det det får oxå gå!

Idag blir det ut med Carmen...sedan handla lite osv.


Ha en bra dag,kram!


Av Linda - 29 oktober 2007 06:42





HEJ ALLA!

Först vill jag säga.....GRATTIS IFK GÖTEBORG TILL SM GULDET...HÄRLIGT ATT HA DET HEMMA IGEN!!


Idag mår jag inte så bra...kroppen värken som en stor jävla varböld och yr och trött...jaja det är är inget att göra...men det är jobbigt! Det blir ingen sjugymnast denna veckan...jag skall ringa och boka ny tid till nästa vecka. Jag är hos mamma just nu...hon har blivit feberfri...alltid nått sa han som såg Åmål! *S*.

Ha en bra dag.kram


Av Linda - 26 oktober 2007 06:38





HEJ ALLA!!!!



Idag skall jag först på morgonen ner till klubben och träna lite med Carmen...efter det skall jag åka till pappas grav och dekorera den med fin tall och en liten stående krans i kruka.Mamma är dålig så hon ligger till sängs...attans! Hoppas (kan man ju alltid göra) jag klarar mig från det! Efter det skall jag inhandla lite till mamma och sedan hem och käka.....Så man har en del att pyssla med.


Ha en fin fredag,kram!


Av Linda - 25 oktober 2007 07:42





HEJ ALLA!!!!



I morse blev jag väckt av genom förkyld bassång...det var mamma som kom med en kaffebricka och en blomster check (har redan fått min present).Nu har jag fixat tårta som jag skall ha med mig ner till klubben på morgonen.Jag har den i en tårtbricka med lock...så kanterna blir nog inte lika fina när man drar av locket...skit samma!

Syns lite dåligt!...locket är på!


Ha en bra dag,kram!

Av Linda - 24 oktober 2007 07:39



HEJ ALLA!!!



Idag har jag mycket att stå i....först nu på morgonen ut med carmen...träna lite på klubben.Sedan iväg till Angered inhandla allt till lördag + fika bröd till klubben.Sedan hem käka vila och efter det handla lite småsaker till tårtan jag skall ha med i morgon. Ikväll skall jag oxå fixa fikat för lydnads gruppen.


Ha en bra dag,kram!

Av Linda - 22 oktober 2007 12:51




HEJ ALLA!!!!

Hemma igen efter ett pass hos sjukgymnasten.Ikväll skall jag ner och fixa lite fika för agility gänget.Det är inget mysigt väder i dag...rått och mulet! Hoppas det blir finare i morgon.

Ha en bra dag,kram!


Av Linda - 21 oktober 2007 09:28






HEJ ALLA!!!



Igår var det sista terminsdagen för småtassarna...nästa lördag har vi avslutning för dem med skojtävling och prisutdelning och korv med bröd (om det inte regnar).

Idag har jag häcken full *S*. Jag har redan nu på morgonen gjort tårtan.....det kommer folk hit kl 13.Det är en del av släkten,alla kunde inte komma, en del var sjuka osv. Jag bjuder på hemlagad paj med sallad,sås och bröd och ost,kaffe och hemgjord tårta.Det mesta är fixat,bara salladen och såsen kvar.Nu sätter jag mig och pustar ett slag.Bilder kommer senare. PS!  Jag fyller inte idag utan nästa vecka...tog det lite före!


FRUKTTÅRTA!!!

************************************************

KL 9,30

Inne igen efter att varit ute med Carmen i 45 minuter.Vi vari rastgården i dag,sedan gick vi genom centrum så jag kunde hndla en gt oxå.Ha det!


HA EN FIN SÖNDAG,KRAM!



Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards