Alla inlägg den 26 juli 2008

Av Linda - 26 juli 2008 06:49


GOD MORGON ALLA!!!









Det häääärliga vädret håller i sig och skall så göra minst 9 dagar till...gött! Jag är trött idag,antagligen har det varit för varmt inne i natt,dåligt med syre,fast jag har sovit,kanske jag sov i koma *L*...jaja iaf,så njuter jag ändå av värmen.Idag skall jag träna på klubben,fast jag går ner tidigare,för värmen skull.Jag har värk i dag...konstigt,vädret är stabilt och bra,jaja kanske är något annat,det ger väl sig.

Till middag spagetti och köttfärssås!

**************************************************
**

KL 10,45

Träningen i morse gick bra.Det var skönt på klubben så tidigt på morgonen.Gittan kom vid 9-tiden och Åke dök upp för att hälsa.Jag gick vid 9,30-tiden,men gittan stannade för hon väntade på Anki.Jag känner mig inte i form...inte mamma heller.Hon har träffat på några som känner som vi...yrsel och trött...liksom inte med...tror att det varma vädret gör det....vi är inte vana vid det....men gött är det! Jag skall hem till mamma på en fika vid 14-tiden...gött! Ha det!





Ha en solig och härlig dag,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards