Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Linda - 21 juli 2008 06:34





GOD MORGON ALLA!!!









Idag är det SOOOOOL och KLARBLÅÅÅÅ himmel i Göteborg...kors i taket! Vi får se hur länge det varar...hoppas kan man ju! De har lovat fint väder och högsommar väder tis/onsdag och fram...hoppas det! Jag skall iaf ta vara på det vackra vädret och ta en häääärlig promenad med carmen med gött fika naturligtvis.Ikväll blir det träning på klubben..kl 17.Det härligt att träna tycker Carmen (och jag *L*).

Till middag bruna bönor,potatis & fläsk.

**************************************************
*******


KL 10,45

Tjooohooo! Hemma igen efter nästan 3 timmars utgång.Själva promenaden tog väl bara 1 timma...en härlig promenad i naturen,där vi fikade.Efter det gick vi ner till klubben,där gittan tränade sina vovvar.Hon är oxå hundvakt för grannes hund..Polly! Carmen var rastad,så hon fick vara inne i klubbhuset, efs polly var lös behövde ha sin rastning .... de gillar inte varandra så mycket *L*...så är det ibland!.men allt går att lösa.Bodil dök oxå upp!Nu skall jag fixa lite mat sedan vila lite.Mamma och hennes väninna är idag i slottskogen,där skall de gå runt lite och sitta på cafe och dricka gött kaffe med dopp! Detta föreslog jag i morse...de nappade..bra vaa!Ha det!





FOTO>








Ha en bra start på veckan,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards