Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Linda - 2 juli 2008 06:47



GOD MÖRNING ALLA!!!



En underbar sol skiner från en klarblå himmel och vindstilla...helt underbart! Idag skall jag & Carmen spåra....det var ett tag sedan.Igår gick träningen helt suveränt...kanon!Det blir ett pass ikväll oxå.Fast i morgon skall vi promenera för i morgonkväll är det rally-lydnad.

**************************************************
*********


KL 10,45

Vi drog iväg till skogen kl 8 i morse.Jag la ett rätt svårt spår till Carmen.Den första delen var lagom svårt,men den andra delen vek ut på ett gräsbevuxet fält (till låren ca)...där fick hon verkligen jobba.Hon tappade spåret 2-3 ggr men gick på det igen...hon är lite ivrig men har lugnat sig betydligt och jobbar bra och markerar tydligt.Spåret fick ligga 50 min och det var en svår bevuxen terräng..bra för carmen.Hon tycker det är skitkul.Det kommer vi göra flera gånger i sommar.Nu vila.Ha det!

Foto>

********************************************

KL 12,30

Jag dansar sol/värmedansen så den stannar här lääääänge.Nu åker shorts,linne och sandaler på...jiiiiipppiii!



Ha en solig och underbar dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards