Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Linda - 6 juli 2008 06:22



GOD MORGON ALLA!!!



Idag är det regn men 18 grader varmt i götet.Vinden är varm så man kan gå shorts i regn...riktigt skönt,fast det är vääääldigt dålig syre i luften...klibbigt...åskigt liksom.Idag blir det iaf en promenix med Carmen,det blir nog Lasered tror jag.I eftermiddag är dax att ta tag i frysen och frosta ur den..."suck"!

Till middag köttgryta med ris!

************************************************


Kl 10,30

Tjooohooo! Det blev en promenix till Lasered.Det tar inte mer än 1 timma med kort kaffepaus.Det var väääääldigt klibbigt ute.När vi nästan var hemma...utanför Kärrahus mötte jag gittans gubbe..Benny med hundarna..strega & Piwo.Han skulle promenixa här nere i kärra.Vi pratade lite kort bara efs vi skulle åt olika håll *L*.Nu har jag ätit min köttgryta och är mätt,nu skall jag vila.Ha det!

**************************************************
****

Kl 12,05

Hallå! Håller just på med att frosta ur frysen.Hur roligt är det på en skala va? Men ett jäkla måste...."stön"!Solen tittar fram i mellan molnen...skönt! Vid 14-tiden blir det en kissesväng med carmen.Ha det!





Ha en rofylld söndag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards