Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Linda - 13 juli 2008 06:38


GOD MORGON ALLA!!!




Idag är det halvklart med sol och blåsigt..lite kall vind.Sitter just hos mamma,för jag har hjälpt henne att frosta av frysen + att jag senare skall bli bjuden på middag...KALOPS!...underbart gött! Mammas kalops är något extra....mormors gamla recept.

Jag var nere på klubben igår och körde ett pass...gick bra! Jag hade lagt rutan lite annorlunda...från mastens sida och rakt ut placerade jag den....ibland har jag märkt att carmen har special placeringar...allså hon springer snyggare och säkrare uppefrån och nerifrån in än åt sidan...bra träning.

Idag blir det agiliy på klubben...lite omväxling!

**************************************************
****

KL 12,15

Carmen & jag körde agility i 1,5 timme ca.Jag hade slängt ihop en bana på 10 hinder med några fällor i, och  lite teknik.I början är hon liiite väl ivrig..."jag kan själv" och lyssnar inte,men sedan hamnar allt på plats.Jag kan säga att hon var BRA trött när vi gick hem..bra det! Jag har ätit en suuuuuper god middag hos mamma....såååå jävla god kalops alltså!...proppmätt.Nu har vi fikat oxå.Sedan blir det jordgubbar med glass oxå gött!Ha det!






Ha en rofylld söndag.kram


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards