Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Linda - 9 juli 2008 06:40


GOD MORGON ALLA!!!





Molnigt och mulet idag...kanske det håller upp...svårt att säga,men kallt är det iaf inte..klibbigt! Idag skall jag & Carmen iväg och spåra ihop med Lillemor & Iota.Det skall bli riktigt kul.Hoppas det håller upp.I eftermiddag blir det en sväng till apoteket och hämta medicin och även affären får ett kort besök.

Till middag bruna bönor med fläsk och potatis.

**************************************************
******


Kl 12,00

Det blev en härlig tur i skogen.Bra spår väder.Jag la ett spår på ca 200-250m i först mycket kuperad terräng och snår,lite svängar,sedan ut på apellplan med lårhögt gräs,sedan gällde att hitta en bra utgång,vilket jag först trodde att jag gjort,men det visade sig att ett staket var gömt bland hallonbuskarna,så jag knallade vidare,så längs ner på apellplan kunde jag gå in bland hallon snåren och in i skogen och få ett bra avslut.Efter att det legat i 45 minuter så gick Carmen på och har aldrig gått så bra någonsin.....hon gick klockrent! hon gick t.o.m in där jag trodde var en ingång....helt suveränt.Ikväll blir det lydnad men först vila.Ha det!

**************************************************
**


kl 18,40

Sitter nu vid mammas dator och skriver och är precis hemkommen från en timmes träningspass på klubben.Det gick utmärkt...hon är i sitt esse just nu carmen...jätteroligt! Hon riktigt ääälskar att få jobba.I morgon blir det promenad med fika naturligtvis och på kvällen är det rally-lydnad för sista gången denna månaden.Ha en trevlig kväll!




Ha en härlig dag,kram!






Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards