Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Linda - 10 juli 2008 06:42




GOD MORGON ALLA!!!




Soooool och klarblååååå himmel och vindstilla i Göteborg idag...UNDERBART!!!Idag blir det fint väder.Jag & Carmen skall ta en härlig promenix med fika....mysigt!Naturligtvis kommer shorts,linne & sandaler på *L*. Ikväll skall vi på Rally-Lydnad.I morgon kommer jag in lite senare,för jag skall iväg till sjukgymnasten.


Till middag lasange

**************************************************
*****


Kl 11,15

Tjoohooo! Vi var hemma runt 10-snåret efter en härlig promenix upp till 4h-gården,där vi stannade en stund och fikade.Efter fikat försatte vi in i skogen och promenixade förbi Fagerdahl och kom sedan på slutet av Blå spåret hemma vid.Det är en god promenad.Tog vägen om affären...det behövdes lite championer och gurka.Väl hemma blev det mat för Carmen och jag satte igång att fixa maten.Nu har jag ätit och är mätt och belåten.Nu skall jag vila.Jag har blivit hembjuden på fika till Nilla kl 14...trevligt!Ha det!





FOTO>





Ha en solig och härlig dag,kram!



Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards