Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Linda - 1 juli 2008 07:07



GOD MORGON ALLA!!



Solen lyser från en härlig klarblå himmel...skönt att se! Jag vet!....jag skulle iväg till sjugymnasten,men mina handleder värker sååå, det får vila tills på fredag. Det blir inget med det har min sjukgymnast sagt...fast min axel hade behövt det....jag kör hemma övningar + värme istället.Idag skall jag på promenix upp till svankällan med fika med Carmen tillsammans med Lillemor & Iota....det skall bli trevligt! Ikväll kl 17 väntar lydnadsträning på klubben.


Träningen igår kväll gick bra i allt, utan rutan.....det var precis som hon aldrig sett den förut.Jag fick inte ett enda rätt skick fick verkligen älta det tills jag fick rätt....DÅ avslutade jag och det tog tid.....kända att jag nästan tjötade sönder momentet...men vad fan skall man göra när allt blir orätt från alla längder och det ville sig inte trots alla hjälpmedel "muttrar"....vi får hoppas det var en tillfällighet!

Till middag kycklingklubba & dallassallad!

**************************************************
****


Kl 11,00

Tjingeling!

Hemma igen efter 2,5 timmas utgång.Det var en skön promenix,fast vinden var kall men det var gött att få röra på påkarna.Jag hade tänkt att idag skulle carmen inte bada men hon tittade så längtansfullt åt vattnet *S*,så okey då 2 dopp blev det!Nu blir det mat och vila.Ha det!



Foto>




Ha en solig och härlig dag,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards