Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Linda - 20 juli 2008 06:47





GOD MORGON ALLA!!







Idag är det som vanligt i Göteborg...mulet "suck"! Går nog ner en stund till klubben på morgonen.Vad som händer under dagen är lite oklart...återkommer med det.

Lite handling blir det oxå...behövs fyllas på lite i skåpen.Ska se oxå vad jag ska  ha till medda...vet inte ännu!


**************************************************
***



KL 9,30

Nu kan jag meddela dagen.Jag har nu varit ute med Carmen i 45 minuter.Det blev rastgården + promenix via södra Kärra och hem.Sedan var det dax att handla.Något kött köper jag inte där..för dyrt men andra små saker...klart att det blir en del pengar ändå.Fast för 400:- fick ändå en knökfull dramaten + en papperskasse..rätt bra en då.Färdig handlat iaf för denna månaden..hade mycket i frysen.Nu skall jag få i mig lite mat sedan skall jag & Carmen iväg till klubben och möta Tezze och 2 st (kanske 3st)andra klubbmeddlemmar.Vi skall köra agility/lydnad...skitkul!Ha det!

***********************************************

Kl 13,30

Tjingeling! Hemma igen efter en jätterolig förmiddag...fast kvalmig,men utan regn iaf.Jag frågade Tezze om hade något förslag på bana,nepp hon hann inte rita någon.Jag hade en,så den la vi upp...en rolig bana som carina körde för några veckor sedan.Vi var 5 st med mig...Tezze,Sanne,Anna-Lena,Bodil & Jag.Jag blev rejält svettigt *S*....springa i stövlar...ingen hit! Carmen skötte sig STRÅLANDE! Jag körde även Soffi som idag bara njöt att få köra agility...hon var nog den som hade roligast utav Bodils hundar *L*.Nu blir det vila av.Ha det!









Ha en rofylld söndag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards