Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Linda - 28 maj 2008 06:48


GOD MORGON ALLA!!!

Härliga SOLVÄSTKUSTEN!!!!....inte nog med solen skiner sååå gött nu skall vi få en värmebölja oxå....härligt!...som jag har längtat! Jag vaknade med huvudvärk...skall ta en tablett så får vi se. Jag skall möta Lillemor på klubben på morgonen...skall köra igenom 2:an.Sedan skall jag handla blommor till pappas grav som jag skall åka och plantera....det blir så fint sååå!

***********************************************



KL 14,30

Tjingeling! träningen i morse gick rätt bra.Sedan for jag iväg för att plantera på pappas grav....det blev såååå fint!Jag var hemma igen vid 13-snåret och jag var bra trött...värmen tar på en...inte van ännu *ASG*.Jag slängde mig på soffan...åååh det kändes sköööönt.Jag hade käkat ute...skönt att slippa stå vid spisen.Vid 14-tiden tog jag med carmen ut...passade på att hämta min medicin....inga folk...skönt! Det blev en glassbägare oxå på torget...Carmen njöt.Nu är jag trött efter all jäkt kombinerat med varma bussar osv.Ha det gött!



sommar fint hos pappa!




Ha en skön dag,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards