Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Linda - 9 maj 2008 06:39


GOD MORGON ALLA!!!

Sol och värme håller i sig..gött,men det tar på en,för man är inte bortskämd med det och inte van vid denna starka lampa *S*,så i dag skippar jag sjukgymnasten,för jag känner att jag måste ha en vilodag...lugn och ro...vila ut...landa liksom!...kroppen säger det iaf *asg*.Idag skall jag ta en promenad med carmen med lite fika...vart vet jag inte...har inte bestämt ännu...men det lutar åt lasered..tror jag...eller blå spåret..få se!


Bra midjeväska vid promenad/träning.

*************************************************

KL 10,15

Tjingeling! Det blev en härlig promenad till Lasered ihop med Lillemor & Iota.Vi gick hemmifrån vid 7,45-snåret och var hemma 2 timmar senare..lagom att gå ut så i denna värmen.Fika hade vi naturligtvis med.Vi träffade Mariette & Ronja på vägen...lite tjöt där.Det blev oxå en lagom lång fika paus i en härlig liten skuggig oas.Jag filmade lite....kommer senare!Har just nu intagit min middag på balkongen...häääärligt!Nu skall jag bara vara och ta,t lugnt...såååå skööööönt!!! Ha det!

***********************************************

KL 15,00

Hemma igen efter att har varit och fikat hos nilla som så gulligt bjöd hem mig på smörgås tårta ++++ att jag fick 10 st laxröda rosor,sååå jätte gulligt!  Tack sååå mycket!Det var hääärligt att sitta ute och mumsa och fika...underbart! Jag har haft en ljuvlig dag...lugn och sansad...inget jäkt eller måsten...bara VARA och njutit av solen och naturen....underbart! Har verkligen vilat..taggat ner....känns sköönt!Har även tvättat alla vinterkläder...hoppas det dröjer läääääänge innan behöver dem.Ha det gött!


Titta så fint Nilla har dukat ute på sin altan!


Rosorna jag fick..såååå fina! Tack så väldigt mycket!



Ha en solig dag,kram!





Ett av  mina älsklingsband och låt på 80-talet!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards