Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Linda - 2 maj 2008 06:48


GOD MÖRNING ALLA!!!


Molnigt i Göteborg idag,men dock uppehåll....ännu! Idag skall jag träna med carmen,men platsen är ej bestämd ännu.Lite handling till klubben blir det oxå...inte så mycket.

I morgon skall vi ha städ-dag på klubben....det är såå mysigt! Förutom att det bli fint så är stämningen hjärtlig och det bjuds på grillad korv med bröd,dricka och kaffe.Fint vänder har lovads...vad mer kan man begära.Hoppas det kommer mycker fölk,så det blir fint på fältet.Mamma är upptagen och ev skall komma hjälpa till,så carmen får följa med.


**************************************************
*

KL 11,05

Tjingeling! Träningen gick hyfsat (men ej nöjd) fjärren repade sig i slutet och 3:ans ruta satt inte i första idag...körde mycket ruta och visa var jag ville ha henne...såg bra ut!inkallning med ställande bra! FF bra! Apportering Bra! vittring Ok..Lite tugg!Sedan blev det en stund i rastgården,där hon lekte med en nyinflyttad golden hane på 5 år..kanske en ny medlem i klubben.Efter att jag lämnat hem carmen gick jag till affären för att inhandla mjölk,bröd,ost & toapapper till klubben..det blev lite till mig oxå.Lämna det på klubben och nu sitter jag här och skall strax äta.Det blir rostbiff med mimosasallad och lite grönsaker..mums! Igår gjorde en riktig smarrig middag till mamma och mig..örtmarinerad kyckling med currysås,ris,grönsaker och gele...gööööööööööör gött!Finns en liiiten bit kvar den norpar jag ikväll *S*.Ha det!


Ha en bra dag,kram!



Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards