Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Linda - 14 maj 2008 07:00


GOD MORGON ALLA!!!

Solen skiner från en klarblå himmel..MEN det var en kall morgonen..bara 4 grader och frosten lämnar ännu inte våra nätter.Jag frös faktiskt om händerna när vi gick morgon rundan...burrr!

Igår kväll på lydnadskursen kan jag inte säga att det gick så bra....att jag ALDRIG LÄR MIG....vi skulle köra elit-2:ans moment en och en medans alla tittade,sådant blir jag alltid darrig av,men otroligt nyttigt FÖR MIG *S*.Carmen hittade rutan,men gick in vid sidan som hon ALDRIG gör annars och inkallning med ställande/läggande strulade jag totalt till det..blackout...bra övning för mig inför söndagen..."suckar".Fritt följet gick väl bra,men i slutet slarvade både hon och jag.I fjärren så gjorde hon faktiskt fina ställande,men flyttade sig i läggandet,men det var mitt fel...kom på det senare...glömde visa handtecken..var så trött och hade ont...men så mycket flyttar hon sig inte annars på läggande,fast snyggt stående allt nått!

Idag skall jag träna på klubben...här behövs slipas på detaljer,så det sitter.

Ikväll är det rally-lydnadskurs...mycket nu!


Till middag stekt panerad flundra, potatis kroketter,hemmagjord sås och grönsallad.

************************************************
Träningen gick så där...det var bara rutan som inte satt i första...attans...men men fan den som ger sig.Gittan kom ner och var en BRA störning då jag körde vittring..gick bra förutom att hon tuggar för mycket,men vi har precis börjat att träna det denna termimen,så vi kämpar på.Nöjd för övrigt.Nilla kom ner till klubben,för att lämna rex till mig några timmar.Hon har en löptik hos sig som Rocky skall paras med och rex är alldeles till sig så han får vara här och tagga ner lite.Anki tittade oxå in en stund på klubben...kul att se henne.Nu skall jag vila ha det!



Rex & Carmen!

**************************************************
***


kl 13,30

Nu har jag tagit en kisserunda med vovvarna.Dessa två "krigar" om att gå i täten...så här gäller det se till att det inte dras i nått koppel.De är såå goa ihop.Ni lite fika.Ha det!



Ha en bra dag,kram!



Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards