Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Linda - 21 maj 2008 06:52


GOD MORGON ALLA!!!!


Mulet,vindstilla och regn i Götet,fast de har lovat sol, så vi får hoppas det spricker upp.Ikväll skall vi ha pris/diplomutdelning på klubben...det är sååå sköj...det roligaste...alla är avslappnade och förväntansfulla.











Mamma skall på PRO:s jublemsfest ikväll..kul för henne.

Idag skall jag försöka promenera lite...hoppas det inte regnar för....j****vligt bara,men jag känner att Carmen behöver röra på sig lite efter 2 dagar i passivitet.Kroppen hade gillat lugna puckar,men jag får vila senare.Skall även till affären i eftermiddag och posta mina räkningar oxå..skönt att få det gjort.


Detta hände inte så långt i från oss igår!!!

BRAND I KÄRRA>











Middag idag: pastaskruvar/broccoli/köttbullegratäng med rostbiff och grönsallad.

**************************************************
******************************

KL 11,00

Det blev en liten promenix ihop med Nilla.Vi slank in till klubben där gittan och lillemor hade kaffepannan på..gött!Efter det hade lillemor & jag sällskap hem.Jag gav Carmen mat ,sedan till affären för att inhandla lite.Nu håller jag på att tillaga middagen.Ha det gött!



Gratängen!!!





Ha en bra dag,kram!



Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards