Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Linda - 17 maj 2008 06:56


GOD MORGON ALLA!!!!




Grattis alla norrmän och Norge på er Nationsdag!






GRATTIS TILL MIN BRORSDOTTER MARTINA SOM IDAG FYLLER 19 ÅR!!







Idag regnar det här i Göteborg...bra på ett vis,för då kanske det har regnat ifrån sig tills i morgon,då vi har avslutning i lydnad på klubben.Har jag riktig "Röta",kanske det håller upp kl 16 i eftermiddag då vi är ett gäng som skall träna inför morgondagen,fast regnar det och även i morgon,så har man tränat momenten i regnrusk.




Idag går Göteborgsvarvet...första gången de får regn i Göteborgsvarvet historia.Det är rekord många anmälda...kul! Lycka till alla som skall deltaga!






Själv har jag en del att uträtta som jag ligger efter med och MÅSTE ta i tu med.Kommer inte in i morgon,för då är jag jättetrött...men håll tummarna för Carmen & mig i morgon för det kan vi behöva!

**************************************************
*****

KL 10,30

Hej hopp! Det blev en promenad på 1 timma + en sväng in på klubben.Där var det några från onsdagsgruppen med Lars (instruktör) som tränade inför morgondagen. Strax efter det kom folk från agilityn som skulle träna inför deras avslutning på måndag..så det blir full aktivetet på klubben idag + att vi i lite högra klasserna tränar kl 16.Jag har även handlat lite...både  till mig sjäv och lite till åt klubben,så jag vet att det räcker i mörn.För övrigt har jag en hel del att ta i tu med på hemma fronten...sedan hem till mamma vid 15-snåret.Ha det!

Ha en bra dag,kram!







Grattis Norge!!!



Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards