Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Linda - 7 maj 2008 07:00


GOD MORGON ALLA!!!

Igår på lydnadskursen vet jag inte vad som hände....bara i ett moment som nästan alltid sitter i snabb speed.....inkallning med ställande & läggande.Hon liksom orkade inte springa...hade en fart som en benner.Jag tror värmen i under dagen då vi körde agility tog kraften ur henne....har aldrig hänt förut.Alla andra moment...funkade....men lite loj så.Ja ja....innan man vänjer sig vid hettat, så tar väl den *S*....men jag är inte van vid att hon reagerar så *ASG*...."lite orolig..huns mamma".Idag skall jag BARA köra det momentet så det funkar..inget mer,,för ikväll är det rallylydnad.Nilla jobbar,så jag skall rasta hennes dogs lite vid 12-snåret.

Till middag blir det ugnsbakad och senap/ostgratenerad falukorv med mos.

***************************************

Kl 11,00

Jag träffade gittan,lillemor på klubben....sååå trevligt med sällskap *S*.Lite loj idag oxå..kanske det beror på skendräckdigheten...vet inte,men det var bättre fart iaf idag än igår...fick iaf ett lyckad avslut påmomentet...viktigt!Träning i morgon oxå,sedan 2 st vilodag för Carmen...det är viktigt!.....suget kommer snabbt tillbaka efter ett kort uppehåll...jättenyttigt!Idag är det premiär för mig...jag har intagit min middag på balkongen...underbart!Ha det gött!


Ha en bra dag,kram



Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards