Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Linda - 8 maj 2008 06:43

GOD MORGON ALLA!!!

SOOOOOOOOOOOOOOOLEN och värmen håller i sig...jiiiha!!! Igår på rallylydnaden gick det kanooooon för oss.Först fick alla gå banan som vanligt i koppel...som vi gör i nybörjar kursen,sedan körde vi UTAN koppel...då kan jag säga att de flesta hundarna gick bäst.Jag som inte jobbat med koppel på länge efs vi är i 3:an i lydnad..känns det fippligt,så det där jag tappar mina poäng...hem och träna i koppel.Vi fick beröm när vi gick banan utan koppel...roligt!Carmen var riktigt duktig igår.

Idag skall jag ner till klubben på morgonen och fixa kaffet för gittans kurs och även träna min egen vovve innan.Jag går hem efter fikat,för jag ska ut och rasta nillas dogs.Efter det hem käka och vila,sedan i eftermiddag handla lite till klubben....lite påfyllning.Imorgon kommer jag in lite senare....då är det sjukgymnasten igen och vilodag från träning för Carmen.

*************************************************


Kl 13,30

SJUNGER HÖÖÖGT!...sommar sommar sommar..tralala! Åh härliga sol och värme!Träningen i morse gick bra förutom rutan som hackar lite.Alla ärrenden fixade.Nu väntar jag bara på att min middag skall bli klar..sedan lite vila.Ha det!



Ha en bra dag,kram!



Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards