Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Linda - 20 maj 2008 06:45


GOD MORGON ALLA!!!

Råkall morgon,men plusgrader...fast det kändes ej..burr! Molningt,men det verkar dra bort och släppa in lite solstrålar.Själv mår jag inte bra idag....har en sådan jävla värk om jag nu får svära och så in i norden trött...så idag måste jag vila...slappa.Skall ner till klubben och lämna en kasse med gött kaffebröd på morgonen,så då får carmen springa av sig där.Det blir en snabbis till Angered oxå....måste bara ha makrill..den är fin nu.Jag skulle ha städat men skjuter fram det...klarar inte av det...kroppen säger STOPP....tar det på lördag...passar bra!


Det skall var lika mellan könen *ASG*!

*********************************************


Kl 11,30

Hemma igen efter att inköpt fesk i Angered.Det skall bli sååååå gött! Stekt pannerad makrill med dill,kokt potatis,stuvad bladspenat och lingon naturligtvis.....mums!

Gittan & jag hade trevlig fika stund på klubben i solen....nilla tittade in en snabbis och horst i slutet.Nu skall jag strax äta och sedan måste jag bara vila...har så in i h*****lvete ont i kroppen och yrsel.Ha det!

**************************************************
**


MUMSIGT!!!



Ha en bra dag,kram


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards