Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Linda - 28 mars 2008 06:41


GOD MORGON ALLA!!

Det ser ut att bli några solstrålar idag oxå,fast det är lite mer disig himmel.Idag skall jag ner till klubben och träna.Det är träning nu fram till Måndag då ta vi en paus...då är det sjukgymnast för mig.Carmen får 2 st vilodagar från träning då jag är hos sjukgymnasten..lagom.Dagen efter är hon sugen igen.Hon älskar att jobba,men klart snön är härlig nu oxå med mycket lukter..bra störning *S*.När vi kommer hem sedan måste jag till apoteket och lämna in mitt recept...min medcin behöver fyllas på och den kan ta lite tid att få oxå,den går på lincens.

Till middag bankad och panerad fläskkotlett,brunsås,kokt potatis och sallad.

*********************************************

KL 11,30

Hemma igen efter att jag först varit på apoteket,sedan inhandlade en liten present till Nilla och gick bort med den till henne,fick en liten fika oxå.Nu är jag både trött och jätte hungrig.Ha det!

Min "älskling" *ASG*


GRATTIS NILLA PÅ FÖDELSEDAGEN!!

Ha det gött,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards