Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Linda - 10 mars 2008 07:01


GOD MORGON ALLA!!


ÅTERBLICK FRÅN TÄVLINGSDAGEN IGÅR!!!

Gittan hämtade upp mamma och mig (& carmen *L) vid 8,30-tiden.Vädret var BEDRÖVLIGT...snällt sagt!Regn och blåst och så skulle vi till Tjörn oxå *L*.Vi hade inga problem att hitta,fast det låg inne i skogen *L*.Vi var framme strax före 9,30 och 2:an skulle samlas 10,30..god tid.Gittan och jag rastade vovvarna..mamma gick för att fika.När hundarna var rastade,fick vi vårt efterlängtade kaffe med goood smörgås.Planen såg INTE rolig ut kan jag säga....blött och lerigt och blåsigt med regn....inte kul alls,men men bra träning.Jag fick reda på att i alla klasserna var det bara 1 i varje som fick 1:a pris och i våran..2:an var det väääääldigt låga slutpoäng.161p fick den som vann och ett 1:a pris och 2:an 145p,sedan blev det mycket lägra *L*.Trots vissa missar är jag nöjd med Carmen för det hon gjorde...gjorde hon BRA och fick bra poäng för..förutom fritt följ då *L*..men det var svårt att gå en bra ff och det var inte många som fick bra poäng där.För gittan & strega gick det oxå bra.Strega gjorde en kanon fin platsliggning och tandvisning..10p på båda...bra början för dem.Lite sämre på ff,men jättefina poäng de övriga momenten,synd på läggande u gång som är hennes parad gren..ville inte riktigt! Bra poäng på helhet 8,5.

Här kommer Carmens poäng!

Platsliggande  0  Lämnar platsen!
Fritt följ         6,5 VP,SS,VV
Läggande      7,0 LL
Inkallande med ställande  0   lämnar platsen!
Rutan            9,0  önskar bättre ställande
apportering    8,5   något tugg!
Hopp              8,0   DK,nosar
Fjärr               8,5   Reser sig innan förare kommer fram
Helhet             7,0

SUMMA 110,5...3:pris!

************************************************

Idag skulle jag till sjukgymnasten..det blir inget med det! Kroppen värker och jag har sovit dåligt inatt...dels av det + av all spänning...det var ju så kul igår *S*!..så idag får jag betala för det..jaja var gör man inte för sin hund *ASG*...så idag blir det bara VILA..en enkel promenad..inget annat!

Till middag fisk med mandel,kokt potatis,skirat smör och grönsaker!

***********************************

Kl 10,30

Det blev klubben ihop med Lillis och Nilla.Nu skall jag äta och vila..mår inte bra..så förbannat yr.det gillar jag inte.Jag går nog hem till mamma vid 13,30-tiden..slappa där och kolla på teve.Ha det!

Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards