Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Linda - 5 mars 2008 06:52

GOD MORGON ALLA!!!

Det ser ut att bli bra väder..än så länge,fast det var kyligt imorse -5 grader ..burr!Idag är jag lite seg efter gårdagens träning,så vi softar med promenad idag,för ikväll smäller det igen,då är det Rallylydnad *L*.Om jag orkar skall jag försöka att få mina fönster putsade idag oxå..kan säga att det behövs *ASG*.

Träningen igår gick hyfsat måste jag säg.Jag var väl lite seeg,men det repererade jag sedan *S*.Gittan ville visa för de nya hur det ser ut när 2,3 & elit är färdig tränat,så jag körde 2:an..gick väl hyfsat,Agneta 3.an.duktiga och gerhard elit duktiga oxå.Sedan tyckte jag att det var bra för oss....körde bara 2 st inkallning med ställande oxå..bra!

Idag blir det spagetti med köttfärssås..mums!

*******************


Så nu fick jag ÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN mitt köksfönster rent..skööönt!Nu kan jag sätta upp mina påsk/sommar gardiner nästa vecka.De andra fönstren tar jag när våren kommer och det blivit varmare och det är dax för vårstädning på balkongen.

*******************************


KL 10,30


Tjingeling i solskenet! Hemma igen nästan 2 timmars utgång.Det blev motionsspåret "Blå spåret" + rastgården en stund i slutet,där jag körde 2 st övningar inkallning med ställande & fjärr,naturligtvis fick hon ströva och springa fritt själv *L*.Lillis dök upp precis när vi skulle gå,det blev att vänta en stund till *L*,sedan hade vi sällskap genom centrum.I affären blev det mjölk både till mig och klubben...nja lite glass och dricka oxå *ASG*.Nu blir det mat och vila.Ha det!

Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards