Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Linda - 25 mars 2008 07:04

GOD MORGON ALLA!!

Nu är vardagen tillbaka igen och Kung Bore har tagit ett regält grepp om göteborg med snö upp till anklarna.Det skall bli snö hela veckan..tvivale!NU VILL JAG HA VÅR..INTE SNÖÖÖ!!.Det blir jobbigt att pulsa i det ikväll på kursen..ifs bättre än lervällning.Idag blir det lite handling till hemmet här..är hemma igen efter all sjukdom och påskfirande.Hoppas bankomaten är fylld...det var den inte igår...gillar INTE att handla på kort..vill ha koll på grejerna! *S*.Skulle behöva städa idag,men hoppar det tills imorgon.Träningen med Carmen på fotbollsplan hoppar jag oxå...för mycket snö...tar en promenix istället!

Till middag spagetti med köttfärssås!

*****************************


KL 10,20

Hej igen! Det blev en pulsande promenix på 45 minuter + rastgård.Det snöade rätt bra då vi var ute,men sedan när jag till affären för att handla hade det slutat..skönt!Nu blir det mat och viiiiiila..trött!Ha det!

Ha en bra dag,kram!

Snöhelvete!!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards