Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Linda - 4 mars 2008 06:51


GOD MORGON ALLA!!!

Våren fick sig ett bakslag....kylan kom tillbaka -3 imorse..burrr,men de lovar sol,fast den ser jag inte så mycket av under dagen efs vi skall träna inomhus under förmiddagen..men det är mysigt! På kvällen blir det oxå träning,då är det kurs...det är mycket nu,framför allt på tisdag.Ryggsäcken är framme och carmen har sett den,så hon lämnar inte mig.Den symboliserar roliga saker *L*.Gittan skall visst hitta på något "fanstyg" idag i stallet..vi får se vad det blir *S*.

Till middag kokt kolja med äggsås och kokt potatis!

KL 12,40

Hej igen! Hemma efter ett kanooon träningspass i ridhuset.Carmen fixade rutan i första...jiiiippiii! Sedan fick vi en överraskning..Maria från klubben..hon kom med sin islandshäst och var störning...jättebra! Plötsligt kom en tjej och fråga om hon oxå fick rida..visst sa gittan *L*....mycket nyttigt!Carmen bryr sig inte..men katten som smög in på läktaren.DEN såg hon...den gillar vi inte *L*.Idag blev fika i soooolen häärligt!.Agneta och jag skickade våra hundar till rutan när hästen och massa annat fölk stod intill..nyttigt!Nu blir det mat och vila och samla krafter till i kväll!Ha det!



Ha en bra dag,kram!



Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards