Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Linda - 22 mars 2008 06:37


GOD MORGON OCH GLAD PÅSK ALLA!!

Påskafton..en kall sådan..-6 grader..burr!!,men uppehåll iaf,det blåser ostliga vinder..kalla,nariga,fast det känns lättare idag i luften..inga spänningar liksom,skiten har dragit förbi.Idag skall carmen och jag ner till klubben...tänkte träna några moment.Vid 12 snåret äter mamma och jag en härlig påsklunch (kanske en till senare på kvällen oxå *L*) som består av kallrökt lax,sallad,räkomelett,janssons,3 st sorter siller,gräddfil.gräslök,korv,köttbullar,rödbetssal
lad,ägghalvor + ett eget ägg och påskmust.Det skall bli såååå musigt!

Ha det gött alla och ät många ägg *L*!..kram!

******************************

KL 11,10

Jag körde igenom 2:an och den satt som en smäck!Carmen var otroligt träningsvillig efter mitt sjukdoms uppehåll..det löööös om henne..."vi skall träna jiiipiii".Många dök på klubben..kul! ...lillis,gittan,nilla och hennes granne Annika med barn.Nu håller mamma och jag på med påsklunchen...det skall bli mumsigt!Ha det!

*******************************

KL 14,30

Hej igen! Kallt är det ute,men blir det inte blåsigare och inget nederbörd och vi känner oss pigga går mamma och och vovven till påskmarknaden och ser på påsk brasan..mysigt! Ha det!



SÄNDER EN TANKE TILL NILLA OCH HENNES ROCKY OCH HOPPAS ATT ÄR BRA!!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards