Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Linda - 8 mars 2008 07:09

GOD MORGON ALLA!!!

Vaknar idag till ett mulet och lite blåsigt Götet..nyss kom några regndroppar på köksfönstret,säkert inte de sista idag.Idag skall köra igenom 2.an så jag känner att det sister någerlunda inför tävlingen i morgon på Tjörn.Vädret i morgon ser INTE lovande ut regn med hård blåst...inget bra alls!Jaja.det är bara köra och göra så gött man kan *L*.Ryggsäcken blir iaf packad med massa kläder,så man inte fryser ihjäl om man blir för blöt.Mamma skall med..kul för henne.vi åker med gittan som oxå skall tävla med sin strega...Tack för det gittan!Håll tummarna för gittan & mig i morgon!

Till middag snitzel med pommefrites och sallad.

********************************


Kl 10,50

Hemma igen efter ett sådär träningspass,fast jag vet sedan förr, att dagen före,så känner hunden på sig att något är i görningen och att man beter sig inte på samma sätt,så därför blir den träningen oftast inte lika bra,men det kan vara nyttigt det oxå,att hunden lär sig fokusera på uppgiften,fast matte är lite pirrig.Gittan och lillis var nere oxå tränade.Nu blir det mat och vila.Ha det!


Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards