Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Linda - 24 mars 2008 06:26


GOD MORGON ALLA!!!

Mulet,rått och lite blåsigt i Göteborg i dag...inget kuligt väder.Idag kommer brorsan och hans tjej till mamma,men jag hinner inte träffa dem,måste först hem till mitt och kolla läget där,sedan skall jag handla för klubben..men jag träffar dem snart igen!Idag skall jag köra ett pass med carmen..behövs!

***********************************

Kl 8,45

Asså ibland undrar man om man har huvudet under armen *S*.Jag brukar gå ut med carmen kl 8,30 (andra ggr)..vet ni var jag gör?? tittar fel på klockan en hel timme och går ut kl 7,30..och inte märker jag nått heller föränn jag kommer hem till mamma och skall ge Carmen mat.Hon får aldrig före kl 9,30...mamma såg undrande ut..skall du ge henne mat såå tidigt?? och varför kommer du så tidigt hem?? Vadå?? jag har varit ute en timme ju?..men hon är 8,45..herreguud? är jag ding eller *S*..jaja vi tränade iaf *S*...men fick sms gittan och be om ursäkt för mina tidiga sms då och likaså lillis!

Träningen gick bra..det märks att momentet rutan är nytt,för det sitter inte lika hårt som andra,så under 1,5 veckas lättja här så har lite fallit bort,men det är bara att jobba på.Ha det!


Ha det gött,kram!

****************************

Påskbrasan i Hisings-kärra 2008!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards