Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Linda - 1 mars 2008 06:43


GOD MORGON ALLA!!

I morse vaknade jag av ett snötäckt götet,men det hade börjat regnat kraftigt,så när vi gick ut var det nästan borta alltihop.Idag skall det regna och blåsa kraftigt..ovanligt vaaa?? Jag skall på en föreläsning på klubben idag om s.k första hjälpen/djurvård..det handlar om hur jag gör när tex hunden blir ormbiten eller skadar sig..hur jag lägger om bandage osv.Det är alltid bra att få all information.Först skall jag träna Carmen på morgonen,det blir fotbollsplanen idag..inte så sörligt *L*,sedan får hon springa lite i rastgården.Mamma skall passa carmen och gå ut med henne,för hon skall inte med till klubben.

**********************

KL 17,10

Carina och hennes syster Monika höll i föreläsningen "första hjälpen"..kanon bra var den..mycket nyttig.Man tror att man visste allt,men många fick lära sig nya saker..bra föreläsning!Nu blir det slappa resten av kvällen!Ha det!



Ha det gött,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards