Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Linda - 27 mars 2008 07:02


GOD MORGON ALLA!!

Vaknade till svinkall morgon..-10 grader ...burr! Rallylydnaden igår gick väl sisådär..mycket skratt bjöd jag på..*ASG*.När jag skulle göra den en tysk-vänster sväng,kunde jag inte i mitt liv få ihop det,fast jag gjort det förrut.Jag fick kopplet fel och hunden fel hela tiden.Agneta visa..nejdå..fattade inte ändå...Inger visade...visst! kände igen allt,men nejdå..funkade inte...guud vad de skrattade...VAD GÖR DU? frågade Agneta..jag vet inte,fast jag vet HUR jag skall göra, gör jag fel!Tillslut sa en kurs medlem att INTE stanna upp och vända mig MOT carmen,samtidigt lockade jag på carmen så kom bakom...HERREGUD!! så korkad man kan va vaaa!!Nu har de döpt om den skylten till Linda-svängen! *ASG*

Fick även min targetstick igår och har testat den på carmen imorse...hon fattade rätt snabbt...bra!Nu skall vi börja träna targetstick,front,runt och rumpsvängar + TYSK-VÄNSTER SVÄNG.Jag skall träna på de mesta skyltarna.De kan man göra hemma.

Idag skall jag ner på morgonen och fixa fikat för gittans nybörjarkurs.Vi skall även träna innan oxå.Oj nu snöar det lite!

Till middag ärtsoppa!

*********************************************


KL 12,45

hej igen!Jag var hemma runt 12-snåret..trött och kroppen värker..attans!På klubben var det bra med folk..kul!Träningen med carmen innan gick sådär..rutan satt inte i första..får börja träna stenhårt med den..ingen pardon här inte.Tränande även lite rallylydnad.Nu är jag jätte trött..känner att min satans atrit har flammat upp oxå..då blir det febertoppar...hopp!Man hänger med så gott det går...tablettdax IGEN då!Nu måste jag vila!Ha det

***************************************

Kl 14,20

Kom in efter en kort kisserunda med Carmen.Vi körde nyss lite targetstick..går kanooon bra!Lite rallylydnad...jättebra oxå!..ser bra ut!Nu skall jag ta lite dricka..torr i halsen *S*.Ha det!

Ha det gött,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards