Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Linda - 28 februari 2008 06:50


GOD MORGON ALLA!!!

Jag tog mig ner igår kväll till klubben iaf,för efter mycket tablett ätande hade iaf huvudvärken släppt annars hade jag stannat hemma.Ja...vad skall jag säga..*ASG*...dessa skyltar..vete katten om jag kan tyda dem *S*,fast jag tror det är lättare att jobba med dem när man har hunden vid sin sida..det får gå som det gå..huvudsaken att vi har kul ihop!Gittan visade targetstick och klicker.Det skall bli intressant att testa det på carmen.Klicker kör jag i träningen,men jag får klicka in targetsticken...den kan bli riktigt bra i rallylydnad.Nu på morgonen skall jag till klubben och fixa fika till gittans nybörjarkurs i lydnad.Jag kör lite träning med carmen innan oxå!

***********************************************


Kl 12,30

Hallå där! Nu är jag hemma igen.Carmens träning i morse gick bra,men hon protesterade när det var blött och lerig och det kan hon glömma.Nu fick jag iaf bevis på att hon VET vad ruta är,för jag la den på det torra först...inga problem..skit snygg sändande...3ggr...flyttade den till det blöta och leriga stället..NEJ det vill jag inte..TRODDE hon *L*...la bollen i mitten..in i skiten bara...mycket beröm.Träffade mycket gammalt och nytt folk på gittans kursstart..alltid lika kul.Efter fika pausen, hem med Carmen och gav henne mat och sedan iväg till affären, för att inhandla till klubben.Sibylla fick ett besök av mig idag..kände inte för att laga mat.Nu blir det vila.Ha det!



Targetstick!!


****************************************

Det värmer mitt hjärta, och gläder mitt sinn.

Var gång en kär vän tittar in.



Ha en fin dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards