Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Linda - 16 februari 2008 06:49


GOD MORGON ALLA!!!

Idag var det -6,4 grader kallt...tvi vale!I dag blir det molningt..vi får se om någon sol orka sticka fram.Carmen har avslutat sitt löp..skönt!..så ikväll blir det bad för henne och även för mig *S*.Idag blir det klubben iaf,tänkte små träna lite och kanske sätta upp några agility hinder få se.

*******************************


Kl 11,00

Jag och gittan körde lydnad.Jag hade kört en bra stund innan gittan dök upp,men platsliggning och en del moment med störning passade jag på att utföra ihop med dem.2 timmar var vi iaf ute i denna råkalla göteborg som fick några ynka snöflingor oxå när vi gick hemmåt.Carmen var lycklig att få komma till klubben igen.Hon kollade runt om allt var som det brukar *L*.Träningen gick jättebra.Jag fick ett par stövlar av gittan..kanonbra att ha!I morgon tänkte jag köra lite agility på klubben för ombytte skull. Nu mat och vila!Ha det!


gittan&strega 1">


gittan&strega 2">


Ha en fin dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards