Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Linda - 3 februari 2008 06:45


GOD MORGON ALLA!!!

Det märkligt vad kroppen kan tala om för en vid väder byte.Igår vid 16-tiden fick jag kraftig värk igen + yrsel..jaha tänkte jag..dax igen..kanske det blir soool (kunde ju alltid hoppas).Benen värkte väldigt igår kväll,så i morse fick jag reda på av mamma som var uppe kl 2 på natten att då var det jätte mycke snö som låg som ett täcke och det blåste regält. Därför hade jag såå ont.Idag är jag trött och har ont igen,så idag blir det ingen träning utan promenad i området här...måste vila och ta't lugnt.Igår blev mamma och jag och även Carmen bjudna på middag nästa vecka ..på torsdag kl11,30.Det är gött att komma till dukat bord.vi skall till goda vänner i säve och vi blir hämtade,men jag låter nog carmen vara hemma efs hon löper..lite kinkigt tycker jag.Hon får följa med nästa gång.

**************************

KL 9,40

Hej igen! Det blev en promenix på 45 min inkl rastgård.Jag känner att idag måste jag ta't lugnt,vilket skall bli såååå skööönt! Vi gick upp till stallet och sedan neråt rastgården där hon fick sträcka ut lite,efter det blev det affären,där jag köpte en GT + cola.Mamma skall till kyrkan kl 11,det skulle vara härlig musik där idag.Jag hade gått oxå,men jag känner att vila är mer befogat i nu läget. Jag lovade mamma att ta med gryta + ris till henne ikväll som hon kan ha till middag i morgon.Hon är väldigt förtjust i mina grytor.Ha det gött!


Min gryta!



Ha en fridfull söndag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards