Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Linda - 2 februari 2008 06:46


GOD MORGON ALLA!!!

Ja vad säger man....suck! Denna blåst kan sänka den bästa.Just nu är det lugnet före stormen,men det skall blåsa upp igen och med snöfall,vi får väl se vad det blir.Idag blir det iaf ett träningspass med carmen...måste hålla träningen i gång inför tävlingen den 9/3.Sedan skall jag ta't lugnt.Idag kanske gör grytan till imorgon..får se!

*********************


Kl 10,30

Tjipp tjopp! Nu har jag varit ute i 2 timmar..skönt!Vi gick först till fårhagen där vi började träna så smått,sedan kom gittan och strega,då förflyttade vi oss ut i hästhagen som ligger intill.Jag släppte carmen lös..härligt att se henne springa i en sådan lycka,men en gång kom hon inte när jag ropade då sa gittan till mig att gå tillbaka och då kom hon,det blev ingen belöning utan jag visade mitt missnöje genom att koppla upp henne,det hjälpte ska jag säga...hon lämna inte mig under träningen eller efter när hon fick springa fritt...då kom hon direkt på inkallning..skönt!Själva träningen var väl godkänt,men MYCKET nyttig,för där kan vi snacka störning av alla dess vilt lukter.ujuj!..och det märktes tydligt på carmen som blev något stressig,men fixade momenten ändå.Nu skall jag äta och vila.Ha det

****************

KL 13,05

Nu har jag gjort färdig morgondagens middag.Det är min mix gryta...den innehåller det mesta...mumsigt!Till det blir det ris...gött! Nu fika.Ha det!

Min gryta!


 


Ha en bra dag,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards