Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Linda - 4 februari 2008 06:36


GOD MORGON ALLA!!!

Idag har de lovat sol en stund...hoppas det löftet håller,för den behövs verkligen.Idag blir det ett träningspass med carmen,sedan har jag lite ärenden att uträtta under dagen.I morgon väntar sjukgymnasten,så då blir det vilodag för Carmen.Skall testa en mycket mindre burk i rutan idag...vi får se hur det går!

*************************************

Kl 10,40

Tjingeling! hopp nu har vi kommit hem efter ett träningspass på fotbollsplanVi var ute i 1 timma och 50 minuter i denna hääääääärliga och underbara gula sak som strålar på himlen som kallas SOL..så gött!.Träningen gick kanoooon.Rutan med en liiiiten burk,funkade kanoooon.Sedan ringde johan och frågade var jag vad,tvillingarna ville hälsa på Carmen,så de dök upp och operation goseri startade *S*.Jag gick sedan till rastgården där fick hon springa fritt lite.Apoteket & affären fick äran att få lite av mina pengar *S*.Nu väntar lite mat (rester från igår) och vila.Ha det!

**************************************

KL 12,30

När jag var i affären köpte en 4pack obakade blåbärsmuffins i specialformar....bra grej ifall man inte vill stå och baka men ändå vill ha nybakat till kaffet!Bara 25 min i ugnen och det luktar ljuvligt hembakat ...mums!

*************************************

Kl 13,50

hippla hopp! har precis kommit in efter en kisserunda med Carmen.Jag passade på att köpa persilja vilket jag glömde i f.m..DÅ kollade jag vad muffinsen kostade 33,95 för packen..alltså 8,50 för..rätt bra!Nu skall jag fika och mumsa!Ha det!

Så här blev de! skall testa de till kaffet sedan!


 


Ha en skön dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards