Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Linda - 6 februari 2008 07:13


GOD MORGON ALLA!!!!

REEEEEGN igen..hopplöst! Idag står städning på programmet nu på morgonen.Jag är piggast och mer på allerten på morgonkvisten.Dammningen och tvättning av badrummet är klart,snart skall snabeldraken få lite mat och efter det blir det att svabba av golvet.Carmen skall få sin del oxå.Vi kör ett träningspass idag efter all vila igår.Till middag idag blir bruna bönor och fläsk och kokt potatis!

*****************************************

KL 11,30

Idag gick träningen inte så bra.Min lilla dam har lagt till sig diva later på äldre dar...det började för ca 1-1,5 år sedan att INTE vilja sitta när det är blött och lerigt...hmm!Förr struntade hon fullständigt i sådant...så jag fick verkligen slita och vara envisare än henne..pust! Hon försökte alla knep...det gjorde jag oxå *L* och jag vann naturligtvis,fast träningen blev hackig..inget rolig,men oxå nyttig träning.Blir det blött och lerigt..ja då kommer det att skita sig den 9/3..jaha! Det är bara att kämpa på.Nu skall jag vila.Ha det!

****************************************


Kl 13,50

Tjolahopp! Nu har jag varit ute med Carmen på en liten kisserunda.Vi tog vägen om Candy oxå...jag blev sååå sugen på glass...måste bara ha *L*,så nu skall jag mumsa det och dricka kaffe.Ha det!

Ha en skön dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards