Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Linda - 27 februari 2008 06:52



GOD MORGON ALLA!!!


TRÖTT,TRÖTT OCH OOOOOOONT I KROPPEN...FAN TA' VÄDER OCH STORM..men liiiite får jag skylla mig själv oxå *s*..det var mycket igår...och jag är inte riktigt i form ännu,så idag blir det VIIIIIIILA....träningspaus! carmen ser rätt seeeg ut och trött så hon behöver en liten break oxå.Denna blåst blir man så förbannat seeeg och trött i huvudet av (om man inte var det innan *L*)..många har samma känsla..märkligt!Hoppas det är färdigt blåst efter denna vecka.Jag skulle städat idag,men mina leder stoppar mig...så det blir att skjuta upp det...jag överlever *S*.Ikväll är det kursstart i rallylydnad..utan hund.Vi skall gå igenom alla skyltarna och lära oss dem och information osv...spännande!

Till middag grillad kyckling med mimosasallad!

***************************

KL 9,50

hej igen! det blev en 50 minuter promenix i området och avslutning i centrum där jag köpte lite i affären.Nu skall jag säga att nu blir det inte mycket mer tills ikväll...baaaara soffan..skööööönt! Ha det!


Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards