Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Linda - 19 februari 2008 06:48


GOD MORGON ALLA!!!

Ja vad skall man säga.....utan att bli tjötig *L*....Det är samma skit med mig,men jag får lyssna på kroppen och hjälpa den med värk/febernedsättande  och ta allt i min takt.Jag skall till stallet och träna,men det skall jag göra i ett lugnt tempo..huvudsaken att carmen får jobba lite...sedan får vi se hur jag mår ikväll..om det blir någon friträning..det får jag känna då.

Idag blir det spagetti och köttfärssås till middag.

*********************************

Kl 12,10

Gud vad kul det var i ridhuset..heeeelt suveränt allså!Carmen var väl lite smått fundersam i början "skall vi verkligen träna HÄR"..lite små pipig på platsen,men det försvann sedan.Träning gick bra..Jag märkte oxå att vid fjärren som är hennes störningskänsligaste moment blev det lite pip,men hon utförde det iaf....så att vara den första gången i ett ridhus tycker jag det var OK.Vi blev 5 st som dök upp,det kommer säker bli fler när informationen om detta når fram..säkert!Det är toppen.Det är som vanligt vår "hjärna" i klubben som fixat detta..gittan! Tack för det!Nu blir det käk och vila.Ha det!


Ha en fin dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards