Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Linda - 13 februari 2008 06:52


GOD MORGON ALLA!!!

Idag känner jag mig inte i form...trött,ont i huvudet och värk,så idag blir det inte någon träning,utan endast promenad,men det är inte att förakta det heller *L*.Mamma skall till fotvården i majorna,så hon har att göra i dag oxå *L*.Idag skall jag hitta på en ny gratäng...pasta(skruvar)/köttfärsröra gratäng,vi får se hur det smakar *S*.Det är kul att mixtra lite.

*****************************************

Kl 10,05

hej igen! Det blev en frisk skogspromenad på 1,5 timme..lite rå luft i början men i slutet blev det skönare.Vi drog iväg upp till nybygget i övre gerrebacka,innan 4-Hgården,där är det fina promenadstråk i skogen..härligt!På hemvägen mötte jag en klubbmedlem (kom inte ihåg namnet) som bor vid blåstråket,motionslingan,hon hälsade mig välkommen när som helst på en fika...vilket man inte säger nej till..mycket trevligt!Nu väntar käk och vila.Ha det!


Så här blev gratängen..vi får se hur den smakar oxå *L*!

**************************************************
********************


KL 12

Gratängen var FÖR god *S*.Den smakade mer som lasagne hållet,men ändå inte...gött var det ifall.Sooolen skiner sååå skönt.Vi skall ut sedan vi 13,30-tiden.Ha det!

*************************

KL 14,00

har kommit in efter en häääääärlig solig eftermiddag,vilket man inte är bortskämd med.Jag var tvungen att fota den,för vem vet hur länge eller när den kommer nästa gång.Ha det!

SOOOOOOLEN...SÅ SER DEN UT..MAN HADE NÄSTAN GLÖMT!!!



Ha en fin dag,kram!


Hittade denna film på youtube..valparna är en kopia av carmen som valp...gött att se!

film">


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards