Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Linda - 26 februari 2008 06:55



GOD MORGON ALL!!!

Regn och blåsigt i göteborg idag...tvi vale vad tråkigt!Skönt att träna inne i ett stall på förmiddagen idag dåå,men ikväll blir det ingen pardon,då är det ute på fältet som gäller.Ikväll startar 2-elit kursen med "stränga" gittan *S* som vi går i...gittan är bra instruktör....mycket petig,men det lär man sig på,för man ser ju inte sig själv vad man gör för fel.Hon har givit mig många råd i lydnaden.I morgon är det rallylydnad,fast utan hund.Vi skall lära oss skyltarna (hur nu det skall gå *L*).Ryggsäcken är packad och står framme,vilket Carmen har noterat...hon ligger vid min sida,för roliga väskan är framme,den vill hon inte missa *S*.

*******************************

KL 12,40

Hallå igen! Nu har vi varit i ridhuset och tränat...det gick bra!..skönt att vara inomhus + att man kan ta av sig lite kläder oxå.vi blev ett gött gäng som jobbade 7 st tror jag.Carmen jobbade mycket bra tycker jag.Ikväll kommer det bli besvärligare då fältet på klubben är blöt och lerig..men fan den som ger sig.Nu blir det mat..bruna bönor,fäsk och kokt potais! Sedan sofflockat ZZZZZZ.Ha det!





Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards