Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Linda - 15 februari 2008 06:41


GOD MORGON ALLA!!!

Fredag morgon och snart slut på denna veckan.Kyligt -4 och stjärnklar morgon och nordlig vind,så här får man ta på sig idag.Planerna för idag är inte riktigt bestämda ännu,vi får se vad det blir.

*******************************

Kl 10,30


tjohooo!!! Hemma igen efter att Carmen och jag körde ett lyckat träningspass på fotbollsplanen.Apporten ältade jag och den sista hon gör är den bästa hon gjort någonsin,nästan perfekt (kan ju alltid bli bättre *S*).Momentet rutan har ju ställt större krav ang target....den är sååå liten burken.Jag visade den för henne och godiset som låg i..började från kortare av stånd...sedan från långt...efter det ...ingen target..belöningen kommer från mig.Hon fixar rutan mer klockrent utan target,för då är hon fokuserad på mitt kommando...det är bra!Nu gäller det att hon fixar rutan i första försöket utan target...det skall vi börja så smått att testa nästa vecka..tror jag.!Efter träningen och fikat som jag hade med,tog vi en prominix upp och runt bakom stallet så hon fick rasta/nosa av sig lite.vi kom fram till övre fotbollplan där gjorde jag en platsliggning.Sedan gick vi hem.Jag gick till affären,för alla flaskor behövdes pantas och lite mjölk odyl behövdes oxå inköpas.gittan stötte jag ihop med precis när jag kom in.Hon hade varit på klubben med strega.Nu skall jag käka och vila.Ha det!

*************************

Den lilla target asken!

Ser du asken..på avstånd??? *L*

************************

KL 13,15

Har tagit en kisserunda med Carmen och passade på att köpa lite glass..blev änna sugen på det när solen strålar så gött! Carmens tävlingslincens kom på posten idag..gött! Alla papper klara..YES! Nu skall jag äta glass.Ha det!



Ha en trevlig dag,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards