Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Linda - 8 augusti 2007 06:46


HEJ ALLA!


Idag skall jag iväg till sjukgymnasten efter nästan 3 veckors semester uppehåll.Jag kan säga det...... att det har jag känt faktiskt!Musklerna i axeln har avtagit och det knackar och har sig i den...det gjorde det inte innan.Visst...jag har 5 st hemma övningar som jag kör 3ggr om dag,men det är en j...vla skillnad mot de 15 jag kör hos sjukgymnasten med alla deras redskap.Jag känner mig lite trött och seeeg i dag så jag tar en luuuuugn dag efter jag kommit hem....skönt!

***********************

Kl 12,30

Hemma igen...för en stund sedan från sjukgymnasten.Det kändes skönt att komma igång igen.Jag har 12 st styrkeövningar.Jag kan mitt program utantill så det går på en halvtimma om det inte är för mycket folk där så man får stå och vänta på grejerna osv....men i dag var jag ensam...skönt!Jag hade bara härlig musik att jobba till..bra va!Det som inte var lika kul var störtregnet som kom preciiiiis när jag gick av bussen.....snacka om att bli pissesur på nolltime och marken kunde inte svälja det heller, så det forsade upp till anklarna på mig.....men men det gjorde inget för det var ju varmt...som tur var!Nu skall jag vila.Ha det!

Ha en fin dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards