Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av Linda - 10 augusti 2007 06:30

Det blir nog åskskurar idag oxå precis som det var i förrgår


GOOD MOORNING EVERYONE!!

Herre j......vlar så klibbig och varmt det var i natt.Lakanet var dyblött i morse.Klockan 03,00 var jag på toa och då var det 18 grader ute och kvalmigt.Idag har de sagt att det skall bli regn och åska...vi får se!Fast det känns som de har rätt,för jag känner mig väldigt trött och har lätt huvudvärk.Jag var fruktansvärt seeeeeeg när jag gick upp i morse i kroppen och i knoppen *S*,men mycket brerodde nog oxå på den j......vla rematist värk jag hade i går eftermiddag/kväll,pga växling av väder.

Idag skall jag iväg till sjukgymnasten i stan...viktigt!Hoppas jag klarar mig från de värsta skurarna iaf.

**************************


KL 11,40

Hemma igen! Herre guuud alltså! tur att jag är en person som alltid är i mycket god tid.Jag tog bussen i morse kl 8,37 (tänkte fika och sitta njuta lite på köttbullecafet)...vad händer när vi är uppe i Gerrebacka???Jo! brandlarmet går i bussen och alla måste ut.Chaffören kollade runt ...inget! OK...in i bussen igen.Han meddelar centralen felet.Vid Tagene vad det dax IGEN...ut ur bussen,men nu luktade det bränt gummi oxå.Chaffören grejade både bak och fram .....in igen,men vi kom inte så långt nästan till Brunnsbo...mitt på leden,men då fick vi sitta kvar.Han ut igen.Vid Hjalmar Brantingsplatsen så stod där en ny buss som vi alla hoppade in i istället...phu!20 minuter försenad blev resan.Jag hann att fika ändå,MEN om detta hade hänt med den senare bussen då hade det varit värre.Nu skall jag börja med maten.Ha det!

******************************

Kl 12,20

Glömde en sak! Brorsan var här i går vid 18-tiden de skulle iväg och tälta....han och hans tjej i Kungshamn (till början med).Han ringde imorse de hade fint väder,men 230:-natten för ett litet 2-mannar tält..tyckte han var saftigt...jag instämmer.De kan fläska på längs kusten.Nä nu skall jag äta.Ha det!


Häftig bild *ASG*


Ha en bra dag,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards