Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Linda - 7 augusti 2007 06:08

Nu kan ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN folk sola och bad!!!!

HEJ ALLA!!


Det var en häääärlig kväll i går på klubben! ca 15 pers dök upp på friaträningen i agility...jättekul!Det är störtskönt att springa i sandaler,shorts och en liten topp....det är man inte bortskämd med.

Idag tror jag att det blir en promenad faktiskt!Vart vet jag inte ännu.Ikväll är det friträning på klubben i lydnad...det är skoj!

Taget av Therese!

***********************************

KL 14,00

Carmen och jag hade en härlig dag uppe i Svankällan tillsammans med gittan och Bodil.Jag tog bussen upp,för då slipper jag halva vägen och många backar.Vi hade gött fika med oss och hundarna badade som tokstollar.Det var nästan (nästan) så man ville hoppa i själv.Vi har 27 grader i skuggan med lite lätt vind som tur är.Sedan gick vi hem...det är en liten bit,men det är nerför så det går bra!Jag är rätt seeeeg nu kan jag säga och mycket pga värmen naturligtvis.Carmen har knappt rört sig *S*,men det får hon göra på lydnaden ikväll.Ha det!


Ha en kanoooon dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards