Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Linda - 17 augusti 2007 07:05



HEJ ALLA!


Jag blir inte klok på vädret!!!...ska det vara sol eller??? ....ska det regna????...Hur ska jag KLÄ mig när jag går ut och rastar min hund???...OK jag tar regnstället!...Vad händer då? JO! Härlig sol (inget ont med den, ABSOLUT INTE!)...tar jag INTE regnstället så VRÄKER DET NER..detta är inte lätt alltså! *S*.Jag vet fortfarande inte hur jag skall göra,vi får se!.




Jag har iaf flyttat hem igen...skönt! Mamma hade köpt makrill igår hos fiskarn den frös vi ner och jag lovade att komma och käka vid 11-tiden (har ju ändå inget tagit fram hemma) idag.Sedan skall jag handla hem lite smått och ev baka lite vi får se.

*********************************

kl 12,30


Ja! Birgittas..jag tog regnstället..det blev sol...Bra vaa! *S*.Jag var på klubben tillsammans med gittan och senare tittade även Nilla ner.Vid 10,40 tiden lämnade jag klubben för jag skulle äta hos mamma vid 11-tiden.Efter middagen gick jag hem bytte om och iväg till affären.Det blev en del.Gött att få in lite grejer i kylen igen.Nu har jag satt en bröddeg.Det skall bli tekakor.Det var 2 år sedan jag bakade,så vi får se om de blir bra.Tvättmaskinen går oxå.När jag ut vid 15-tiden med carmen skall jag handla lite kaffe,mjölk och socker till klubben.Nu skall jag läsa GT under tiden degen jäset.Ha det!

*****************************


Kl 15,35

Tjola hopp!

Nu skall jag ääääntligen vila en stund.Jag har grejat sedan i morse...Phu!Tekakorna såg iaf rätt hufsade ut och jag fick godkänt oxå av nillas son Nikola,för jag där med några.Fixade 4 kg kaffe och 2 l laktosmjölk och socker till klubben oxå.TACK FÖR FIKAT NILLA! Ha det!


Ha en fin fredag,kram!






Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards