Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Linda - 22 augusti 2007 07:00


 HEJ ALLA!!




Det var några dagar sedan jag var inne.Jag har varit lite dålig och sedan haft läkarbesök och även sjukgymnasten,så efter dem har varit jätte trött och det har blivit så att jag vilat hos mamma efs hon har passat carmen när jag varit borta.Idag är det "fridag" *S*,men i morgon är det dax igen för sjukgymnasten och på kvällen blir det upprop/kursstart i Klarebersskolan.Det skall bli kul att träffa nya och gamla vänner igen.


Jag har inte bestämt riktigt ännu vad jag skall hitta på idag...återkommer med det!

*************************


KL 11,10

Det blev klubben.Jag och gittan gjorde lite fint i klubbhuset.Gittan tog altanen och jag sopade och svabbade av golvet i huset....nu luktar det blomdoft inne...gött!Nu har jag ätit och tänker vila lite.Sedan skall apoteket få sig ett litet besök,för min medicin har kommit!Ha det!

******************************

Kl 13,50

Hemma igen! Inte en kotte på apoteket...märkligt!Ica fick ett snabbt  besök oxå.Jag köpte avkalkningsmedel till diskmaskinen,så den kör jag ren nu och diskmaskinsalt och en dricka blev det oxå.Efter det så gick jag och köpte en bägare med 3 st kulor och 2 st skedar.Carmen får 2 kolor och jag en...rättvist vaa! *S*.Det är ok för glass får hon bara på sommaren,någon måtta får det vara *S*.Nu skall jag fika.Ha det!




Ha en fin dag,kram!



Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards