Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av Linda - 12 augusti 2007 06:13


 HEJ ALLA!!


Attans vad varmt och klibbigt det var i natt.Det bara flööööt av mig.Fönstret det står uppe...men det kändes inte ett dugg.Jag snurrarde i sängen fram och tillbaka så lakanet låg i en rand i mitten tillslut.

Idag kanske det blir agility (beror på) eller annars promenixar vi.

******************************************



KL 11,30

Det blev agility på klubben.Jag och mamma gick ner.Jag trodde att i dag blir jag ensam..men jag kör ändå.Mamma hjälpte mig med långa tunneln (den måste man vara två om) sedan gick allt bra.Medans jag höll på att bygga fick jag ena smset efter det andra av fölk som skulle komma...jag blev jätte glad.Det härligt med sällskap.Vi blev ett gött gäng till slut på 5 personer och en hel del vovvar.Det var gittan,Bodil.Nilla,Elin med sin hund Kevin och jag.Banan var riktigt rolig.....den hämtade jag upp på nätet..lite udda och kulig och lite svårare för både förare och hund....det gillar jag.Carmen var väl inte på sitt bästa humör i dag...ofocuserad och stirrig.Det var mycket störning runt om av andra hundar...vilket är kanon bra....men i slutet satt allt kanoon.Nu skall jag fixa mat och sedan blir det vila.Ha det!

Ha en fin och hääärlig söndag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards