Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Linda - 5 augusti 2007 06:06


HEJ ALLA!


Vad skall du göra i dag denna söndag??? Själv skall inte göra något speciellt.Jo jag skall träffa nilla & Tesse på klubben.Tesse har köpt en kanooon kamera och skall plåta Carmen...kul!Sedan skall jag ta't lugnt!Vila mig.

*******************************

KL 13,20

Hemma igen! Det var en del fölk på klubben..trevligt!Gittan.lillis och bodil var där när jag kom,sedan kom nilla och hennes granne och therese och Agneta.Sedan kom Lasse för att avsluta klippningen av planen.Gisela kom oxå men lite sent för alla hade gått hem,men vi ses imorgon iaf.Nu blir det vila.Ha det!

***********************************

Kl 14,40

Mamma och jag fick ett mycket tråkigt dödsmedelande per telefon för en stund sedan.Mammas sista kusin i dalarna har dött.Han har varit mycket sjuk i många år och på dialys...ja 10 år kanske,men det sista nu gick han varje dag och var väldigt trött.Vi pratade med honom förra veckan och han lät väldigt trött.De kunde inte ge honom några nya njurar pga att hjärtat var dåligt och det var det som sa nej nu.Han var en glad prick...frid över hans minne!
Ha en fin fin söndag,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards