Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Linda - 3 augusti 2007 06:45


HEJ ALLA!


Regn i götet,men det kanske ger sig...kanske!Idag skall jag ner till läkaren på VC...proverna har kommit.Vi får se om det blir antibiotika iaf så skall jag be om järntabletter DET behöber jag.Skulle hon inte skriva ut någon medicin skall jag be om Kåvapenin för min rematist har blossat upp och då blir det inflammation och då hjälper den.Det är ytterst sällan jag tar den.Vi får se hur det blir...hör av mig!

****************************

KL 13

Resultaten på mina prover var bra utan järnet dåå...jättebra! Jag sa till läkaren att det som kan ge mig feber är min rematist när den flammar upp..då blir den infammerad och ibland...men ytterst sällan tar jag kåvapenin och det skrev hon oxå ut + järntabletter Duroferon så jag skall få upp mitt blodvärde.Jag har själv fått upp det nåååågot tror jag genom persilj,jordgubbar och broccoli,men det är jobbigt att hålla på äta det för jämnan.Snart skall jag ut med vovven och sedan blir fika med bakelse.Ha det!

****************************

KL 17,45

Hallå där!

Jag och Carmen tog oss en långpromenix vid 15,15 tiden.Vi gick "tråkvägen",mysterna och runt..skönt att promenera igen,för det var ett tag sedan pga att jag varit sjuk,så vi startar nu så vackert igen.Jag kommer ju gå penicilin 10 dagar här nu så jag kan ju ta't lite lugnt under den tiden och inte pressa mig liksom.Ikväll startar jag kuren.Ha en fortsatt bra kväll!

Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards